הצמד שיגלה לכם באופן פרטי את הסודות הכי גדולים של שוק ההון

יונתן טויביס ואופיר אטיאס, המתמחים בשוק ההון בקורסים פרטיים וייחודיים שיפתחו לכם את סודות המסחר בשוק ההון. הסודות שבמשך 120 שנה משרתים את הסוחרים המצליחים ביותר

משה הולצגבר - כתבה פרסומית

איתך עד שתלמד הכל

אם אתם רוצים הכנסה נוספת שתרפד למשפחה שלכם את הביטחון הכלכלי ואתם מוכנים להתמקצע בשוק ההון בלי להתפשר על קורסים של עשרות תלמידים בכיתה בטוח שתתעניינו בתכנית הייחודית של יונתן טויביס ואופיר אטיאס להכשרת סוחרים בשוק ההון.
"אנחנו נשב איתך שוב ושוב עד שתצליח – לא נעזוב אותך עד שתבין הכל. אנחנו סוחרים על פי תרשים זרימה של חוקים קבועים – אין שום סיבה לא להצליח", הם מצהירים נחרצות ומוסיפים, "אם תלמיד מצליח להוכיח שהשיטה לא עובדת אחרי שנה של לימוד אנחנו מחזירים לו את הכסף".

מה מיוחד בקורס הזה?

טויביס (56) איש הייטק, ברקע לימודי פסיכולוגיה, מחשבים, משרד לאדריכלות ועיצוב פנים כ-20 שנים.   גילה את סודות המסחר מסדרת ספרים עתיקה שיצאה בארה"ב בשנות ה-30 של המאה הקודמת לאחר שהעמיק בה וניסה את השיטות שלה הוא הבין כי מדובר בשיטה יעילה במיוחד. אטיאס (38) מורה לשעבר, שהיה תלמידו  של טויביס והפך לסוחר מצליח בשוק ההון בעצמו חבר למורהו כדי ללמד את סודות ההצלחה לסוחרים נוספים.

הקורס של הצמד ייחודי בעיקר בשל ההכשרה האישית שמציעים זוג המרצים – שניהם על תלמיד אחד.   "בדרך כלל יש בכיתה מרצה אחד על 20 תלמידים. אנחנו קוראים לזה מכונת הכסף של המכללות. אצלנו זה הפוך שני מרצים על תלמיד אחד", הם אומרים בחיוך.

"במסגרת הקורס שלנו אחד על אחד, אנו מכשירים את התלמידים שלנו להבין מה הכיוון של השוק עכשיו ברגע זה, שזה הדבר החשוב ביותר כדי להרוויח כסף. אחרי שאתה יודע את זה עשית 90 אחוז מהעבודה", אומרים צמד המורים.

לטענתם, רוב הסוחרים לא יודעים מה הכיוון של השוק. "הם סוחרים על פי האמונות שלהם. הם מאמינים שהשוק ילך לכיוון מסוים ונכנסים, כי זה מה שהם רואים כשהם מסתכלים מה כבר קרה בעבר. הם מנתחים את הגרף לאחור, כי אין להם באמת אסטרטגיה וטקטיקה. ההפסד הוא בטוח ברוב המקרים, אחר כך מגיע הכעס והאשמה העצמית למה נכנסתי ומה עשיתי. את זה אנחנו רוצים למנוע מהתלמידים שלנו".

טויביס ואטיאס מקפידים לא רק על העברת המידע המקצועי היבש לתלמיד כי אם גם על בניית האישיות הנכונה והמתאימה לסחר בשוק ההון. "במסחר יש המון רגשות שמפריעים לסוחר לעבוד בשוק, יש פחד, כאב, אכזבה והמון תסכול, רוב התלמידים שלנו הפסידו כבר הרבה כסף בשוק  ואנחנו מלמדים אותם איך לא להיכנס לאזורים האלה. מסחר ללא רגשות זה כשאתה סוחר את השוק ולא את הארנק שלך".

"רוב הסוחרים סוחרים את הכסף שלהם ולא את התנועה של השוק", הם מסבירים, "הם יוצאים מטרייד מורווח מהר מידי, כי הם מפחדים להפסיד את הרווח שכבר יש להם. הם לא מבינים איפה הסוף של הטרייד וכמה בשר עוד נשאר להם לנצל מהטרייד הזה. אבל כשהם מופסדים הכסף כבר לא אצלם אז הם מעדיפים להישאר עוד קצת זמן בהפסד, כי אולי השוק יחזור ואז ההפסד הולך וגדל עד שהם מוחקים את החשבון. בנוסף, הם גם לא יוצאים בצורה נכונה", מסבירים טויביס ואטיאס.

מקסימום רווח במינימום זמן

קורס באחריות מלאה. לא הבנת, לא שילמת!

לדבריהם, שיטת הלימוד הקיימת והגרפים מבלבלים מאוד את הסוחרים. התלמיד לומד לנתח את השוק לאחור אבל לא קדימה. "אנחנו מלמדים את תלמיד שיטות שעובדות כ-120 שנים, רוב מנהלי הקרנות ומנהלי התיקים משתמשים בהם והם כמובן שומרים אותם בסוד".

השניים עוסקים בתחום כבר שנים לא מועטות בהצלחה רבה אותה הם מראים גם בגרפים שקופים שהתלמידים יכולים לבחון בעצמם, אך למרות זאת הם גם דואגים להבהיר את צורת התנהלות הנכונה ולא ליצור דמיונות שווא אצל הסוחר הטרי, כביכול מחר הוא הולך לעזוב את עבודתו ולהתעשר.

"מסחר זה לא תחליף לעבודה קבועה, מסחר זה מקצוע שרק חלק ממי שלומד אותו הופך אותו באמת למקצוע עיקרי ובאמת מתעשר ממנו. כל שאר התלמידים שלנו משתמשים במסחר כהשלמת הכנסה מכובדת. רוב התלמידים שלנו נשארים במקצוע שלהם והם סוחרים בזמנם הפנוי".

הם מסבירים, כי כדי ליצור סוחר טוב, צריך ללמד את הסוחר לא להיכנס ללחץ מיותר וחלק מכך זו העובדה שהוא לא מסתמך רק על המסחר כאפיק הפרנסה היחיד שלו. "מעבר לזה שזה לא מומלץ נפשית לאורך זמן. גם בצד המסחרי יכול להיווצר מצב שלא היו לך מספיק טריידים עד סוף החודש ואז פתאום אתה נכנס ללחץ כי אין לך איך לסגור את החודש ואז אתה מתחיל לחפש טריידים בלחץ ושם אתה נופל חזק. ראינו הרבה סוחרים נופלים שם. אפשר גם לעבוד וגם לסחור עם הכנסה מכובדת".

השניים מסבירים כי אפשר להרוויח על תיק ההשקעה בין 3-10 אחוז בחודש, במינימום שעות ביום ובעבודה נכונה ומדויקת לפי התרשים זרימה.

"במהלך השנים עברו תחת ידי מאות תלמידים בתוכנית ההכשרה, התלמידים שמסיימים את תוכנית הליווי שולטים היטב בחומר ויודעים לנתח את השוק ברמה של רובוט מסחר מתוחכם. כי הם קיבלו יחס אישי בשיעור פרטי 1:1 וככה אני יכול לעזור להם ליצור מערכת קבלת ההחלטות מקצועית ובוגרת, כך שהתוצאות הן שונות לחלוטין ממה שמלמדים בקורסים בכיתות", מדגיש שוב יונתן טויביס.

תוך כמה זמן תוכלו להתחיל לעשות כסף? זה תלוי רק ביכולות שלכם – בגדול היעד זה שלושה חודשים לימוד ותרגול בדמו  –  שלושה חודשים דמו תרגול עצמאי – ואז אחרי כחצי שנה לעבור לכסף אמיתי בסכומים צנועים כששוב השניים משקיעים בתלמיד את כל הנדרש גם במימד המנטלי כדי לייצר סוחר שבאמת יוכל להרוויח כסף מבלי להיגרר לרגשות שגורמים להפסדים .

זמן ההכשרה צריך סביב 15 שעות של פגישות 1 על 1 שנערכים במשרדים של טויביס ואטיאס. לאחר ההכשרה צריך לתרגל ולסחור 30- 45 דקות ביום באופן עצמאי ברשת. "אנחנו מלמדים את כל מה שאנחנו יודעים כמובן בהתאם לקצב התפיסה של הסוחר".

התמיכה לא מסתיימת עם סיום השיעורים, עד שנה לאחר מכן הסוחר יזכה לתמיכה מלאה במחיר התכנית, ולאחר מכן בתשלום סמלי.

"אם אתה חושב ששוק ההון זה הימורים… עדיף שתוותר כי כדי לעשות כסף בשוק ההון צריך לעבוד עם תרשים זרימה מדויק וקבוע מראש, זה כמו להטיס מטוס, יש צ'ק ליסט לכל פעולה לפני המסחר. ומי שמגיע מוכן ובראש פתוח יוכל להצליח מאד", הם מסיימים.

לאחר מספר חודשי לימוד ובהתאם להתקדמות התלמיד, יקבל התלמיד רובוט חצי אוטומטי אשר יאפשר לו לסחר באופן אוטומטי מבלי להיות צמוד למחשב.

בדוק עכשיו אם גם לך מתאים לסחור בשוק ההון?

השאיר פרטים ויועץ לימודים יחזור אליך >>

יונתן טויביס ואופיר אטיס מספקים שירותי הכשרה ולימוד בלבד, אינם בעלי רישיון מכוח חוק הייעוץ, ואינם עוסק במתן שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, תשנ"ה- 1995 ("חוק הייעוץ"), למעט עיסוקים הפטורים מרישיון בהתאם לקבוע בחוק הייעוץ.
התכנים המועברים בקורסי ההכשרה השונים ובתרגול המעשי ("שיעורים") כוללים נתונים כלליים אודות אירועים בשוק ההון. מובהר בזאת כי השיעורים המועברים מטעם יונתן טויביס ואופיר אטיאס אינם מהווים ייעוץ, שידול לפעילות השקעה, מסחר, ואינם מתיימרים להוות תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של תלמיד מסוים.

*אין לראות בכתבה המלצת השקעה

רוצה ללמוד עם אופיר לסחור בשוק ההון?

השאיר פרטים ואופיר יחזור אליך

כתיבת תגובה